Vanguard News Network
Pieville
VNN Media
VNN Digital Library
VNN Broadcasts

Old September 4th, 2008 #1
Walter Schellenberg
Junior Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 44
Thumbs up Gudrun Himmler Burwitz Endorses American neo-Nazi Party!

Comrades! SS-Brigadefuhrer Walter Schellenberg is ordered to announce, and is also very pleased to announce, that Gudrun Himmler Burwitz, the daughter of SS-Reichsfuhrer Heinrich Himmler, endorsed Dr. Jacques Reinhard Heydrich Pluss' ANNP in a letter received on September 2, 2008. It is reproduced below. Full information can be found at http://himmlerburwitzapprovesannp.blogspot.com. With many thanks, "Meine Ehre heisst Treue," Schellenberg.


SS BRIGADEFUHRER WALTER SCHELLENBERG COMMUNICATES, ON ORDERS, THE FOLLOWING LETTER FROM GUDRUN HIMMLER BURWITZ, DAUGHTER OF THE LATE SS-REICHSFUHRER HEINRICH HIMMLER, REGARDING HER SUPPORT OF DR. JACQUES REINHARD HEYDRICH PLUSS' AMERICAN NEO-NAZI PARTY:

Frau Gudrun Himmler Burwitz
Neuried bei Munchen-Sud
Deutschland

Dem: "Schellenberg. Asuncion."

Respektierte amerikanische Nationale Sozialistische Kameraden:

Es ist nicht meine Gewohnheit gewesen, um schriftlich uber Sachen zu kommunizieren, die Nationalsozialismus einschliessen, da ich jetzt des fortgeschritten Alters bin und ich meine Gemutlichkeit schutze. Jedoch, in diesem Fall, werde ich eine kurze Ausnahme machen. Ich indossiere vollig die Anstrengungen von Dr Jacques Anthony Reinhard Heydrich Pluss, eine neue Nationale Sozialistische Partei in Amerika zu schaffen. Seine Loyalitat, und dieser von seinem Familie, ist uns im Laufe der Jahre bewiesen worden. Es ist meine Wunsch, dass sie vorsichtig die Sachen Adressen von Dr. Pluss horen. Es ist sehr ernst, dass Amerika ein neues Verstehen des Nationalsozialismus, mehr in Ubereinstimmung mit seinen eigenen Begriffen der Kultur, des Bluts und des Bodens ubernimmt.

Danke. Respektvoll,

Gudrun Himmler Burwitz. Am 30-08-08

[SS-Brigadefuhrer apologizes for the absence of "umlauts" in the transcription of Frau Himmler-Burwitz's letter, caused by computer shortcomings.]

PLEASE NOTE, COMRADES, THAT A DIRECT COMMUNICATION FROM FRAU HIMMLER BURWITZ IS A RARE OCCASION. ALSO, PLEASE NOTE THAT, BY HER REQUEST, THIS LETTER IS MEANT TO BE TRANSLATED BY THE READERS, WHOM, SHE BELIEVES, SHOULD POSSESS A WORKING KNOWLEDGE OF THE GERMAN LANGUAGE.

Finally, SS-Obersturmbannfuhrer Dr. Jacques Reinhard Heydrich PLUSS will be communicating shorty regarding a provisional charter for the American neo-Nazi Party. Without saying, he has the full support of "Stille Hilfe" and "Silent Help America."

Thank you! "Meine Ehre heisst Treue!" Schellenberg.
 
Reply

Share


Thread
Display Modes


All times are GMT -5. The time now is 11:56 PM.
Page generated in 0.09686 seconds.